onsdag, augusti 5

Revansch. Idag ska det bli ännu mer plugg!

God morgon!

Frukosten är uppäten och jag sitter fortfarande med min kopp te med nyttig kokosolja i. Idag tror jag att det kommer att bli en bra dag. Under dagen har jag två mål. 1. Plugga massa 2. Träna 
Så det är bara att sätta igång strax.

Under gårdagen kände jag mig lite ur balans för framtidsångesten kom fram och att jag inte får de resultat jag vill ha. Som tur är har jag någon som kan styra mig på sätt väg då, även om jag knappt kan först hur jobbigt det kan var att handskas med mig ibland. Men det hela blir inte bättre av att jag har ont i hela kroppen och känner mig väldigt ynklig. Ingen feber iaf eftersom jag har stenkoll på min temperatur. Varje morgon mäter jag värdet och för in i P-appen natural cycles. So far so good! :)

1 kommentar:

  1. Vad snäll du är vännen! Jag blir jätteglad för att du tycker om bloggen. Det är mycket bättre med mig överlag, jag jobbar på det! :)
    Hur är det med dig?

    ps. gillar designen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar :)